17 de maio + internet + galego + futuro

lunes, 20 de agosto de 2007

De volta

Ola a todos!

a tan desexada semaniña de vacacións voou. Agardo que os meus compañeiros dinamizadores a disfrutaran tanto coma min, xa que eu procurei exprimila ao máximo. Evidentemente non fun á praia. Como se fora outono, pasei bos momentos envolta nun fofiño edredón, cun bo libro entre as mans e un té ou café ben quente ao carón. O libro por se tendes curiosidade era "El médico" de Noah Gordon, e certamente volo recomendo. Pero non pensedes que pasei todo o tempo lendo. Fun ás festas de Nogueira, en Chantada, e estiven con todos os meus tíos e algúns primos, saín por ahí, e ata fun a unha voda nun fermoso pazo, onde me colleu o frío e aínda me segue picando a gorxa. Como botei de menos unha sudadeira nalgúns momentos!. Mentres tomabamos uns pinchos nos fermosos xardíns o único que tiña para me tapar era un fino chal.
E é que sempre é o mesmo, os homes van elegantes co único traxe que teñen e non se complican tanto. O seu único quebradeiro de cabeza é elexir unha garabata. En cambio nós, temos que seguir unha estricta cadea de accións case rituais, que comeza escollendo o o que vas levar e logo continúas rompendo a cabeza cos complementos, zapatos, pelos, (arranxalos ou depilalos sen piedade) para finalmente, en plena cerimonia, descubrir, ou peor aínda, que alguén o descubra e cho vaia contar como o mellor chisme do mundo, que alguén leva o mesmo vestido ca ti. Sí amigos, outra rapaza tamén se decidira polo MEU traxe. Aínda menos mal que non era da mesma cor, e os distintos complementos facían que a cousa non cantase moito, pero non me negaredes, rapazas, que que che pase iso é un fastidio.

¿O que?? ¿que a quen lle quedaba millor? dende logo... facedes cada preguntaaaa. Pois a min!! por suposto!! ;-)

No hay comentarios: